terça-feira, 10 de maio de 2016

From the soul - D'alma

Yes, come. I'm waiting for you. Always been.
Theres a part of me that says you've never left.
This lonliness that walks whith me tell's you are comming, always comming.
But you never come.
I miss you, so much. I miss you and I don't know how to explain why do I feel this way.
Come quickly because I'm waiting open arms, open hart, free thinking free soul.
Please come, I'm hurting. 
 

Sim vem, estou a tua espera, sempre estive. 
Existe uma parte de mim que me diz que nunca me abandonaste. 
Esta solidão que me acompanha me diz que estás a chegar, sempre a chegar. Mas tu demoras a chegar. 
Contínuo com saudades, muitas. Tantas saudades que nem sei explicar porque as sinto. 
Vem depressa que estou a tua espera de braços abertos, coração aberto, pensamento aberto, alma livre. 
Mas vem por favor, porque estou a sofrer. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...